Sunday, November 21, 2010

I bi reč...

Odlučio sam da, nahranivši svoju dušu prethodnim radom, krenem redom kroz Endless familiju, počevši od najstarijeg:


Ovde sam naučio da primenim različit materijale na različite delove jednog mesh-a (papir nije isto što i korica, iako je isti mesh u pitanju) - hint: fora je u grupama vertexa.

Lanac je obična siva boja sa metalic refleksijom. Ne postoji jedna alka viška. ^^ Da ne kažem, var'o sam. Lanac ne ide nikud pozadi. *blush*

Elum, želja mi je da svaki Endless (osim jednog) ima svoj karakterističan šmek. Za Destiny sam se odlučio ovako:



Ovde je problem bio što ne želim da knjiga *emituje* svetlost, nego samo da ima .. tako .. nešto svetleće oko sebe. Rešenje je bilo napraviti kvadar oko knjige, i uključiti "halo" opciju materijala. Preko toga bela boja, sitna vrednost alfe i malo prčkanja oko tog halo čuda i dobismo lepu varijantu.

Pa se čujemo uskoro. :)

No comments:

Post a Comment