Monday, December 13, 2010

Detalj za mač

Konačno sam osmislio šta bi moglo da se izvede sa mačem da mu se da ličnost:



Početna ideja je bila da se naprave neke munje i gromovi, ali sam se u letu prebacio na ovo što je na snimku i zadovoljan sam time.

Podešavanje je iole komplikovano:
Jedna "staza" čestica je jedna ravan izlomljena već kakogod. Onda je fora da se u "Emit From:" odeljku uključi "Even", a isključi "Random". Tako čestice idu sa jednog po jednog poligona, umesto sa svih istovremeno i dobije se ovo što se vidi. Čestice takođe imaju decu i žive svaka po 10 frejmova, a animacija na svakom mesh-u traje po 20. Materijal je morao da preživi animiranje da bi se napravila ova šarenolikost. Na svakih 5 frejmova se menja boja duginim redosledom i tako nekih 60 frejmova (zbog dece mora tako dugačko). Materijal ima primenjenu halo+lines modifikaciju.

Sad idemo u nove radne pobede. ^^

No comments:

Post a Comment