Sunday, December 12, 2010

Partiklz.

Desire će imati plamen. To se rešava tako što se učini da srce bude "particle emitter". Default podešavanje je takvo da emitovane čestice budu "halo" tipa, mada ovo mora posebno da se aktivira međ materijalima da bi se pristupilo finim podešavanjima.
Ovde su čestice podešene tako da imaju samo z (vertikalno) ubrzanje. Dakle kao da plamen ide čisto na gore. Naknadno sam skontao da može da se podesi da tangenta poligona sa koga krene čestica utiče na pravac. Time se dobije efekat kao na snimku:



Plamen na snimku menja boju tako što čestice (koje postoje svaka oko 50 frejmova) imaju IPO od žute ka narandžastoj koji ide manje više pravo pa naglo skrene negde pred 50i frejm.

Problem sa srcem je što:
1) Ima veliki broj poligona (zbog toga što je manje-više celo od krivih, pa se oseća niža rezolucija poligona)
2) Prozirno je
3) Ima iole intenzivni particle emitter za svoju veličinu (2000 čestica u svakom trenutku)

Ovo učini da se jedan frejm renderuje oko 20 minuta na laptopu. ;(
Naknadno sam otkrio neke trikove kojima se ovo da rešiti. Pokušaću da ih implementiram kad završim ostale endless.

No comments:

Post a Comment